Garancijski zapisnik
Kot vse priznane blagovne znamke tudi Husqvarna zagotavlja delovanje izdelkov. V primeru predelave ali drugih posegov, ki niso v skladu z garancijskimi pogoji je garancija neveljavna in bo zavrnjena.
Garancijske servisne storitve Husqvarna pokrivajo napake v materialu ali izdelavi ob normalni uporabi v garancijskem obdobju. V garancijskem obdobju bo družba Husqvarna brezplačno popravila ali zamenjala izdelke ali njihove sestavne dele, če se bo izkazalo, da je ob normalni uporabi in vzdrževanju prišlo do okvare zaradi neustreznega materiala ali izdelave.
Postopek za uveljavljanje garancije zahteva izpolnitev obrazca, ki ga najdete na tej strani. Poleg izpolnjenega obrazca je potrebno poslati še račun in datum vaše izdobave saj začne garancija veljati ob vaši predaji stroja kupcu. Poleg te dokumentacije potrebujemo sliko dela oziroma izvor napake če je to možno. V primeru, odobrene garancije je zamenjani rezervni del potrebno hraniti 6 mesecev zaradi morebitnega inšpekcijskega pregleda dokumentacije s strani Husqvarne.
Vse garancijske zahtevke se izpolnjuje v angleščini in se jih posreduje na elektronski naslov klemen.selan@urni.si. Sodelavec vam bo odgovoril v najkrajšem možnem času in vas obvestil o nadaljnjem poteku postopka.
V primeru neustrezno izpolnjenega obrazca vas bomo opozorili saj za nepopolno dokumentacijo ne bomo sprožili garancijskega postopka.